Temmuz 07, 2012

Suretler ve Şeytanlar

Şeytan insan sûretine girebilir. İnsanların onu boynuzlu, kuyruklu bir canavar gibi düşünmeleri onun çok hoşuna gider, şeytan çirkin değildir, bilakis çok güzeldir. Erkeğe çok güzel bir kadın sûretinde, kadına da çok yakışıklı bir erkek sûretinde görünür. Hepimizin kendi şeytanı vardır; her birimizin, kendi sûretlerimizde.

Bir gece geç bir saatte Hz. Resûl-i Kibriya (s.a.v) Efendimiz Hz. Aişe (r.a) Validemizin evinden çıktılar. Hz. Aişe (r.a) Validemiz kadınlık gayretiyle kıskanarak Peygamber Efendimizi (s.a.v) takibe koyuldular. Hz. Habîb-i Hudâ Aleyhi efdalü't-tehâyâ Efendimiz arkalarına dönüp tebessüm buyurdular ve şöyle dediler: "Aişe, görüyorum ki şeytanını da kendinle beraber getirmişsin." 

"Ey Allah'ın Resûlü, ben kimseyi görmüyorum." deyince Aişe Validemiz, Efendimiz, "Herkesin kendi şeytanı vardır." buyurdular. Aişe Validemiz de sordu "Ey Allah'ın Resûlü, Sizin bile mi?" "Evet." dediler "Fakat ben benimkini Müslüman yaptım."



Prof. Dr.Robert Frager tarafından Şeyh Muzaffer Efendi'nin sohbetlerinden oluşturulmuş "Aşktır Asıl Şarap" kitabından.

bu kitabı bana mıstık almıştı geçen sene. negzel etmiş.

2 yorum:

  1. hmm.. görünen o ki Robert Frager üstadın o kitabını da tez vakitte edinip okumak icabeder.
    Çok sağol bu teşvikin için Burcukız :)

    ekose mantolu büşü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esas sen sağolasın büşüm, mutlu oldum. :)

      Sil