Temmuz 24, 2011

sozluk yazarlarinin karsilasmalari

  1. yazarlar birbirlerine nickleriyle hitap ederler ve çevre ahali "gençlik nereye gidiyor ne biçim isimler..ahh nerde ayşeydi fatmaydı bukuriyeydi abedin di "cinsinden iç geçirirler..halihazırda bugün minibüste "aaa ben seni tanıyorum haş be değil mi..naber"diye başlayan diyalog bu duruma iyi bir örnektir..
    (bkz: aah o teyzenin bakışı yıktı beni)
    bazen nick okumada sorun çıktığı için insan konuşmaya çekinir..lieselotte yle ilk karşılaşmada -sen-şahıs zamirinin kullanımına ağırlık verilip lieselotte nin telaffuzu öğrenilip sorun çözülmüştür..bazıları da isim ve soyadlarını birleştirip oluşturdukları nickleriyle bu duruma kesin çözüm getirmiştir
    (bkz: ben)
    (bkz: adı bile marka bee)

5 yorum:

  1. bilgisayarın derinliklerinde hasal sözlük girdilerinin bazılarını not ettiğim bir dosya buldum. burcu insanıyla minibüste karşılaştığımız gün yazmışım :)

    YanıtlaSil
  2. anaa ne güzelmiş lan. başka girdiler atsana.

    YanıtlaSil
  3. 2007nin başları olsa gerek.

    YanıtlaSil
  4. bu olay ise 2006'nın sonlarına doğru gerçekleşmiş olabilir mesela :)

    YanıtlaSil