Temmuz 25, 2011

kamuran

msn konuşmaları esnasında ihtiyaca binaen icat ettiğimiz bir komut sistemi.dış görüşünü el sallayan bir south park kişisi gülümsecinden ibaret olsa da aslında çok derin manalar içermektedir.şöyle ki;bir zamanlar ben ve sevgili msn partnerlerim -ben çıkıyorum,kendine iyi bak,görüşürüz-türevinden vedalaşma cümleleri kurduktan sonra da konuşmaya devam eder ve bir konuşmada birçok kez veda eder hale geliriz.bu durum zamanla bir kötü alışkanlık haline gelmeye başlar.çünkü yerli yersiz edilen vedalar kelimelerin kifayetsizleşmesine sebep olur.inandırıcılık azalır.ayrıca acil bir iş için msn'i kapatmadan önce veda edilirken bir sürü veda cümlesi kurmak ve gelen cümlelere cevap vermek bir eziyet haline gelir.örnek;

" x:benim acilen çıkmam lazım,masaya gitmezsem ablam benim böreği de yiyecek..aç kalcam mazallah

y: peki o zaman görüşürüz

x:görüşürüz..

y:kendine iyi bak

(*: ayıp olmasın diye cevap verme zorunluluğu hissederek)

x:sen de kendine iyi bak

y:sağlıcakla kal

(*: artık takati bitmiştir)(*: ve en kötüsü böreği de bitmiştir)

x: sende sağlıcakla kal..(*: artık yalana başvurulur)benim msn kopuyo arada..bundan sonra cevap vermezsem merak etme..(*: bağlantı cebren ve hile ile koparılır)"

ve insan kamuran'ı icat eder.el sallayan south park kişisi gülümsecinin adı bundan sonra-kamuran-olacaktır..kamuran yazan msn yazarı acil durumlar dışında (*: gerçekten acil durumlar) (*: misal) (*: metafizik güçler harekete geçti,kaaç!) (*: gibi uyarılar serbest tabii) artık taa bir dahaki oturuma kadar başka birşey yazamayacaktır.böylece sorun halledilmiş olacaktır.ve-görüşmek üzere-kelimesi artık yerinde kullanılır olacaktır.

1 yorum:

  1. aah. canım kamuran. bazen feyste de bunu yazmak geliyor içimden. ama şimdi bi ton açıklama yap. pif. durulup içime çekiliyorum sonra. bi mahzun oluyorum.

    YanıtlaSil