Ocak 13, 2012

Gezerim Alemde Eşşekçesine

tükettim kendimi laf u laklakla
ömrümü geçirdim leylekçesine
erenler dediler sırrını sakla
ben teşhir eyledim zevzekçesine

her ele uzandım, öptüm eteği
bal tutmadan daha, yıktım peteği
nefsime atmadım ama köteği
gayrıya kondurdum pek pekçesine

taklidden tahkike şirkim ulaştı!
imanım çürüdü, dinimse şaştı
bu dünyada her ne, bana bulaştı
yedim yedim sıçtım köpekçesine

bakmayın namıma insan dense de
müslüman, mümin ya, ihvan dense de
az gelir vasfıma hayvan dense de
belhum adal'denim şebekçesine

el üstünde tutan elleri kırdım
hatrımı bileni ik'ye ayırdım
dostumu küstürdüm düşman kayırdım
ayaklara düştüm, çekçekçesine

kürt oldum yayladan çaldım koyunu
türk oldum giyindim kafir huyunu
bozmadım hasılı boktan oyunu
gezerim alemde eşşekçesine!

Yümni Baba Cönk'ündenmiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder