Aralık 30, 2011

Ah Ey Sipihr-i Gaddar

Ah ey sipihr-i gaddar,
Vey tali-i sitemkâr:
Rahmetmedin bu zâre,
Her demde kıldın âzar.

Derd ile yandı cismim,
Kan ile doldu çeşmim,
Mahvoldu ism-ü resmim;
Kaldım garib-ü nâçâr.

Derdim benim bilinmez.
Eşk-i terim silinmez.
Emvâc-ı gamım dinmez,
Mânend-i seyl-i enhâr.

Kurtulmadım elemden,
Derd-ü belâ vü gamdan.
Mecrûh olup sitemden,
Sînemde yâreler var.

Bilinmez oldu hâlim,
Kalmadı hiç mecâlim.
Çerh-i felekse zalim:
Cevr eylemekde her bâr.

Daim yanar derûnum,
Hem zâr-ü hem zebûnum.
Müsteğrak-ı cünûnum,
Bend-i gama giriftâr.

Ağyar eder cefayı,
Yar eylemez vefayı.
Bilmem niçin Zekâi
Bu mihnette sezâ-vâr.


Şeyh Zekâi Efendi Hazretleri


bunları ben söylersem yıldırım düşer muhtemelen kafama. ama hazretin söylediği haliyle çok güzel. zaten bestesi ayrı bi güzel. ne güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder