Ağustos 26, 2011

aramızda

dün Allah'tan oruç tutan bir adam yaratmasını istedim. yarattı hamd olsun. tutmayanını istesem onu da yaratırdı belki, kimbilir.

şimdi yazı yazan bir adam yaratmasını istiyorum.. görünüşe bakılırsa onu da yaratıyor anında.

sessiz sözsüz bir diyalog gibi sanki. istiyorum, yaratışla geliyor cevap. sonra da ben yaptım ben ettim diye artislik yapıyorum.

yada yapmak istiyorum, yaratılıyor..

her şey Allah ile benim aramda evet. aramızda.

peki bu muhteşem olduğu kadar korkunç bir şey değil mi? Her türlü noksanlıktan münezzeh olan Allah'tan, gün içerisinde bilerek bilmeyerek istediğim saçma sapan şeylerin adedi nedir? Ya bir ömürde ?

Her şeyin Allah ile arasında olmasını daha az mükellefiyet, daha gevşek bir din olarak algılamak nasıl bir ironidir çözemiyorum.

"Allah ile aramda" diyerek Habibullah'ı dahi aradan çıkarmaya çalışan zevat, o esnada neyin yaratılmasını istediğinin farkında mıdır acaba? Sonrasında nasıl bir insan olarak yaratıldıklarının yada..

1 yorum: